Tuesday, September 22, 2015

Carving : Easy Or Not ?

Assalammualaikum 

Selamat pagi dunia damailah pada kamu semua....weeeeeeeee cuti empat hari ni rasa nak rehat tidur makan ..buat tahi mata ja .... assignment bertimbun. balik dari cuti ni confirm huru hara dengan nak follow up assignment yang belum selesai lagi. Semalam sebelum balik ke kl kita orang ada kursus carving.Ingatkan Carving ni senang, kalau tangan kayu macam aku ni memang tak rupalah buah buahan tu kalau aku buat.heheh..kelas kitaorang bergabung, Pelancongan dengan hotel katering then budak tourism akan study hotel katering.. budak hot kat akan study pelacongan. So ni la kejadiannya 



                                             BILA BUDAK TOURISM MASUK KITCHEN


Tengok tu ketekunan dan kesabaran amat tinggi... semua orang fokus mengukir buah betik.. hehe

                   
                    Buah betik diukir dengan rasa seribu rasa geram nak terus potong je makan sendiri .                     Susah sangat nak ukir semuanya kena fokus kalau tidak confirm rosak buah tu..pipi aku                     dah macam kuih pau dah..bahagia sangat kan sebab masuk kelas kitchen .. tak sangka aku  ada      bakat carving wahaha..boleh lah lepas ni kalau nak makan buah ke sayur ke ukir sebelum                  makan..amboiii bergaya sangat siap nak ukir - ukir bagai......Budak classmate aku kat belakang tu                   siap muka happy lagi .. hehe.. betik dia dah siap..senyum sampai telinga



Ni lah di antara buah -buah yang dah siap..carving is not easy daripada apa yang aku fikirkan. siapa kata budak tourism tak boleh buat wehehehe.... 

No comments:

Post a Comment

Thanx For DeComment..◕‿◕❤