Sunday, August 11, 2013

Journey of Hari Raya

 Assalammualaikum...

Baru hari raya ke - 5 dapat lah update blog ni sebab tiada tetamu datang. Budak - budak pun penuh poket duit raya. Penat layan tamu datang.. aku seorang kena cuci pinggan gelas...fuhh.. One thing that happen for this Hari Raya ... aku pakai kaler oren.. sepanjang hidup aku never look never kaler oren.... haiyakk.. ntah apa jadi tahun ni aku pakai kaler oren...Onion Head emoticontapi  bersyukurlah ada sepasang baju raya.. Onion Head emoticon untuk digayakan masa hari raya pertama.  Anak saudara aku bergaya sakan..







Selamat Hari Raya... Maaf zahir & Batin...... 





Last one.... Duit raya..tidak ku sangka umur 23 tahun ni boleh dapat lagi duit raya.. ( pergi rumah makci dengan pakcik buat muka comel sambil cakap "Saya belum kawin") hahahah.... kena bagi juga... ni lah istimewanya kalau belum kawin bole dapat duit raya tiap tahun :p





No comments:

Post a Comment

Thanx For DeComment..◕‿◕❤