Saturday, July 27, 2013

Kesibukan dengan Tourism Project

Assalamualaikum...

Eihhh... lamanya x update blog memandangkan kebizian yang sedang melanda akhir - akhir ni. Sem 6 ni lah banyak projek kena buat. Mana lagi baru - baru ni juga sibuk  dengan kelas bisnes kena juga lepas kelas terus memasak then jual . Tu pun paksa junior beli, cepatlah habis. Hehehe...jahat kejap ja... Pantang ada masa sikit mesti mahu tidur , mengecas mata. Jom cuci mata ke tempat yang tidak seberapa tu yang aku buat kajian.



                           AGOP BATU TULUG , KINABATANGAN SABAH
                                                          










Ingat senang naik tangga ni dengan ketinggian 40 meter... tinggi tu.. memang penat.. paling uniknya ada disini  adalah keranda berukir . Satu batu Tulug ni ada 4 gua... setiap gua ada nama.. kalau korang mahu tahu pasal benda ni search lah.... memang cantik pemandangan dari atas sebab atas Gua Tulug ni ada pondok untuk para pelawat menikmati keindahan sekeliling...  :) 

Journey lepas ni pula aku akan ke Salt Trail... insyaallah kalau jadi satu kelas pergi... itu pun banyak kena training fitness dulu...  sebab pensyarah aku cakap tempat tu akan buat orang menyesal dan memang kena kuat mental dan fizikal....  Bukan selalu pergi pun jalan dalam hutan berjam - jam.. ehheh... Esok ahad cepatnya masa.... x lama lagi raya... Selamat Berpuasa semua.....

No comments:

Post a Comment

Thanx For DeComment..◕‿◕❤