Thursday, April 25, 2013

Saranghe Dory2...

 Assalamualaikum.....


What i got?  DORAEMON .....  birthday present aku yang ke 23 Tahun.... macam childish betul....minggu lepas aku ke asrama..  bukak ja hadiah tu .... aku dapat Doraemon... lama aku tunggu dapat gelas doraemon, ada tu ada tapi tidak berkenan di hati .. lastly dapat juga ni.... mungkin biasa bagi orang tapi bagi aku hadiah ni +  kek harijadi yang aku dapat tu bermakna.....

-
-
-
-
-
-
-





Then.. the other collection...Taraaa......

-
-
-
-
-
-




Tabung + Sharpener dekat atas tu.. hah tu lah tabung aku .. bila tiada duit.. hah minta lah dekat Superman a.k.a  Doraemon tu... hihih.. banyak duit syiling dia....minta ja... dia bagi tu...hihihi...
plus....Sharperner tu bukannya diguna.. buat perhiasan coz dia doraemon....
 Love Doraemon... i wish ada doraemon dkat laci meja belajar aku dekat asrama tu bila aku balik nanti... hahahaha..... berangan.....





1 comment:

Thanx For DeComment..◕‿◕❤