Thursday, April 25, 2013

Paper Law..

Assalamualaikum...

Anneosayooo... ceh.. korea2 jap.. bukan slalu ni lah ni TER addict tengok RunningMan....Finally paper law sudah ambik.. fuhhh.... nasiblah dapat jawb biarpun last minit menghafal.. tu lah semalam mata segar sampai pukul 3 pagi x blajar..buat benda lain... bchat.. on9... hah kan kepayahan tadi.. arrr... aku lah tu... ntahlah.. aku mmang susah sangat blajar awl2 ni... xmasuk pun dalam kepala... tadi jwab paper dapat juga jawab..daebakkkk..... Thanks to my lecturer coz bagi aku contoh soalan buat exercise.. hiihih aku ambik ja paper tu bukannya aku buat ... aku tengok temenung ja soalan dia tu.. tapi study lah juga... sikit ja... hikhihk.... ni skill last minit tu lah....  2 more paper to go...

No comments:

Post a Comment

Thanx For DeComment..◕‿◕❤