Friday, March 13, 2015

Diy clutch beg versi aku

Assalammualaikum...semuaaa.... Makin bersarang blog aku ni...rasanya bukan lagi bersarang.. Lama x update blog disebabkan kebizian yang memanjang,sementara belum kebizian tahap melampau...ni hah kerja yang buat aku kebizian tu...lah bukannya keja busy sangat pun... Hehehe...  Memandangkan sekarang musim kahwin ramai betul carik baju ...tudung ...beg untuk pergi ke majlis kahwin. Aku  sendiri pun tidak ketinggalan, dengan berbekalkan muka yang konfident tahap gaban membuat clutch sendiri.. Beli segala bahan bahan...datanv bff menyibuk tanya mahu buat apa dengan kain felt tu...then aku cakaplah ngan dia mahu buat clutch.. Dia dengan muka teruja mahu jugak minta buatkan..terpaksalah buatkan sekali memandangkan dia pun ada majlis kahwin sepupu dia..why not perkembangkan clutch versi aku yang tidak seberapa tue..hehehe... Setelah berhempas pulaz siap jugak clutch versi aku tue...entah apalah komen family aku nanti bila aku pakai clutch tue... Dah lah tidak pakai mesin...pakai tangan ja jahit perlahan lahan sebab belum lagj beli mesin  jahit.. So here it is the clutch that made by me....

Oke ni beg nama dia  Paris cinta hatiku.. Limited edition.. Hehehee... Simple ja aku buat sekadar bawa  pergi kenduri nanti...tidak lagi payah bawak beg besar gedabak.


Clutcb no dua... Nama dia  Kelip kelip bergemerlapan...ni kalau pakai orang  dari jauh pun terkelip kelip mata sebab terlampau berkelip manik hehehee... 




Aku paling suka yang no tiga .. Nama dia clutch vintage ( kononlah vintage) sebab nampak tradisional sikit hehehe... Ermm entah apa nanti sepupu sepupu aku ft makcik makcik aku tengok beg hasil tangan sendiri...  Ada tidak yang mahu beli ? Hehehee... Hasil beg tangan sendiri memang best sebab tidak nampak sama sangat dengan orang lain...Can't wait wedding sepupu ahad nanti... Mahu pakai clutch buatan sendiri.... Oke babai uolls...

1 comment:

Thanx For DeComment..◕‿◕❤