Wednesday, July 02, 2014

Diy Projek Hari Raya

Assalammualaikum.... selamat berpuasa semua... tidak lama lagi raya, semua orang siap baju raya..tinggal aku ja ni yang belum ada. isk..isk..isk... sebab tidak ada yang berkenan...last - last beli juga skirt kosong hijau tua. Balik dari shopping tengok balik skirt tu mula tidak berkenan semula,menyesal pula beli....tapi jumpa juga idea ...untuk semakkan skirt yang PLAIN tu. Ni la hasilnya









.





Biarpun nampak simple janji x nampak plain... mak aku siap tegur ..

Mak : Macam jahit baju pengantin ja..
Aku : Mestilah mak hehhee...blink - blink menyerlah...nanti kalau kawin.... buat manik - manik baju sendiri...design sendiri...
Mak : (ketawa)

Betullah kalau buat baju design sendiri ft jahit manik - manik sendiri confirm tidak akan sama dengan baju pengantin yang lain kan??



Ni border yang aku guna :) 


Mission complete dengan skirt yang mulanya aku tidak berkenan sebab tu pun terpaksa beli disebabkan terlalu kelam kabut....grrr...dapat jugalah transform skirt tu jadi okay sikit...


p/s : kuih raya siap x ?? :)




No comments:

Post a Comment

Thanx For DeComment..◕‿◕❤