Wednesday, June 25, 2014

Berehat dengan Si Kucing

Assalammualaikum...

Lamanya aku  tidak update blog ni.... sibuk ulangkaji MUET... study berhabis habisan tuk dapat band 5 .. in shaa Allah... lepas ja lepas ujian SPEAKING yang betul - betul buat aku nerbus tu.... huh dapat juga bercakap dalam masa yang diberikan. Now rehatkan badan dengan berspa di rumah sambil tengok kucing aku yang suka tido..makan.... bangun plus with busybody  tu ja.. This cat totally memang macam bodyguard... mana - mana aku pergi dia sibuk juga ikut.. sampai masuk dalam tandas pun ikut. 




Hah nampak tidak ni?? ni masa aku tengok tengok cerita indon.. dia pun  duduk atas meja



Lepas tengok cerita indon aku start online...confirm dia mesti duduk dekat meja study aku... 


Yang ni dia mula - mula start mahu sleeping beauty...ngehhehe..



Tertido sebab aku baringkan dia dekat katil kesayangan dia tu.... habis kerusi rumah buat tempat dia tido hehehhe.... kecian kucing tomeyy tomeyyy hari - hari kena cubit pipi... hehhehe...

p/s : Lepas ni study untuk MUET lagi.... :)

No comments:

Post a Comment

Thanx For DeComment..◕‿◕❤