Tuesday, December 31, 2013

Holiday dengan Ular

Halooo everybody... x lama lagi buka sekolah mesti ramai yang tengah shopping beli barang sekolah. Lama bercuti confirm masa pertama sekolah lembik ingat cuti ja kan? betul x ? Aku lah tu.. hahhaha.... apa pun janji enjoy... Trip aku kali ni ke Taman Buaya Sandakan.. jalan - jalan dengan bestie.....Oke lah juga banyak buaya tapi semua tido .. yang paling interesting.. ULAR... yupp.. buat pertama kalinya dalam seumur hidup aku pegang haiwan yang paling di takuti oleh sesetengah manusia.. hahha... Selalunya aku tengok dekat tv ja... last - last pergi holiday dapat juga pegang haiwan tu... bayar RM 1 ja untuk ambik gambar ngan ular.. entah napa aku rasa x takut.. 

Aku : Jah.. aku nak ambik pic ngan ular tu....
Jah : Eeeeee....gelinyaaa...
Aku : Aku x geli
Jah : Ko ni...ular tu....
Aku : Alaaa ko ambik ja la pic aku pegang ular tu... first time ni aku pegang
Jah ( Dengan mata bulat ) : Ya la

Hah.. dengan buat muka seposen minta dia ambik kan pic aku ngan ular tu.. aku tak peduli..janji dapat ambik pic.. hahha... First time aku pegang ...waahhh... macam ni rupanya sisik dia..lembut sangat.. biarpun aku genggam.. masih juga gerak.. kuat betul... macam mana la kalau anaconda... besar gila tu... hehhe...




Muka bahagia.. :p



No comments:

Post a Comment

Thanx For DeComment..◕‿◕❤