Tuesday, October 15, 2013

Selamat Hari Raya Haji : One Day Story

Assalammualaikum...


Selamat Hari Raya Aidiladha readers...


Hari ni pepagi ja terus  bangun pergi masjid.... dengan bertudungkan pink and bawa beg telekung warna merah..   pergi sembahyang... Alhamdulillah.. dalam  ruang yang sempit tu masih ada juga yang baik hati bagi aku ruang untuk tunaikan solat.. Then bila aku balik ja keluar dari masjid, ada seekor lembu tu mendengus kuat ... memang aku dekat sikit ja dengan dia.. aku tengok lah depan.. tapi bukanlah depan muka lembu tu .. cuma jarak 5 kaki ja... tiba - tiba ja dia maju ke depan aku , terus pakcik tu laju - laju tarik lembu tu.. rupa - rupanya aku bawa beg warna merah... hehehe... apa tidak... semua orang makcik pakcik tu pun sikit lari.. aku lupa aku bawa beg warna merah..  kira oklah lembu tu x kejar aku... kalau x...habislah beraya dalam hospital... Balik rumah terus balik kampung.. dekat ja pun 1 jam sampai lah... balik kampung .. fuhh.. makanan semua sedap - sedap.... tergoda... kenalah ambik sikit ja.. hhehe... apapun hari raya haji tahun ni meriah juga.. syukurlah.... tidak lama lagi exam.. http://www.smileycodes.infofocus ke depan... itu ja aku nak cerita.....http://www.smileycodes.info




No comments:

Post a Comment

Thanx For DeComment..◕‿◕❤