Thursday, October 17, 2013

Random : Future Wedding Dress

 Assalammualaikum...







 Keboringan melanda sekarang ni.. tadi cuci mata tengok wedding dress.. berangan sekejap..lagipun berangan tu free kan? hehee... Ni antara - antara wedding dress yang aku tertarik sangat design dia..


1.Simple

Baju dekat bawah ni simple.. tapi design bunga tuu yang buat baju tu menyerlah.... cantik sangat.. pls lagi dengan tudung yang bersesuaian.. mesti cantik lagi... :) milkysmile






2. Baju pengantin kembang2 macam awan..

Baju ni kembang2 macam bentuk awan.. macam ombak pun ada.. tapi cantik.. bagi aku lah.. bagi orang tidak tau pula :)...  pa pun baju ni cantik ... cubalah ada yang long sleeve.. boleh dancing macam ballerina time kawin nanti.. hahhaha....milkysmile menari sambil sapu lantai...






3. Princess Wedding Dress

Oke.. ni memang baju idaman aku .. dari kecik aku pasang angan - angan sampailah dewasa... aku suka baju dekat bawah ni.. ada renda2...panjang dia..entah mak ayah aku pun pengsan tengok aku pakai baju ni... Dear Mr. Future Right... can i wear this on our wedding x? hehehhe... perasan ja Mr.Future Right tu bagi..Insyaallah.... Seriously.... i want this wedding dress...Photobucket





Sumber Pic : Google

No comments:

Post a Comment

Thanx For DeComment..◕‿◕❤