Sunday, May 26, 2013

V Girls : Cara ku

Assalammualaikum..como esta ? 


Alah tentang miss v ni semua orang sudah tahu tapi ada juga yang x perihatin betul bab2 ni. Kita sebagai perempuan kena ambik berat pasal ni. Oke ni aku share cara V - Girl aku... sikit ja x banyak sangat tip....V - Girl tu Miss V lah...  cuba teka apa aku buat??


 Dalam beg aku tu ada dua beg berasingan.. 1 beg mekap.. 1 lagi beg V-Girl aku.. 

Dalam beg V-Girl aku ada :

- Kotex { 1 pad}=( in case of emergency.. mana boleh jangka bendera merah tu ada....)
- Pantyliner - 2 keping untuk 1 hari
- Pencuci V - Girl ( Sumber Ayu ) saiz kecil
- Tisu 

--> Beg ni lah aku bawa  senang sikit kalau bawa keluar pergi tandas time masa kelas..... bukan orang tahu dalam beg tu ada apa.. hehehe... beg kecil ja.. buat apa beg besar2...  

--> Kalau aku ada kelas waktu pagi pastu sambung ke petang.. adalah juga rehat tapi kadang2 tu aku malas balik asrama.. sayang lemak kan... hahah....beg kecil tu lah penyelamat aku...


Oke tu ja tip dari aku :)  xoxo..







No comments:

Post a Comment

Thanx For DeComment..◕‿◕❤