Friday, May 03, 2013

2 Day before......

Assalamualaikum...

Buat masa ni ramai yang berkempen... kali pertama ni lah juga aku pergi mengundi, sebelum ni aku ikut mak ayah aku ja.. sekarang ni aku kena pergi sendiri... 3 hari lepas, ayah aku cakap aku kena line  no 7 untuk pengundi yang awal. Aku betul2 x tahu macam mana keadaan yang sebenar pergi mengundi. "
Adik aku lagi...ishhh..  malas aku..

"hantar aku pergi mengundi dulu barulah mak ayah pergi mengundi, nanti aku sesat ".. ( hahahah.. padahal tempat cuma dekat sekolah lama aku ja but seriously nanti aku cepat panik kalau tersalah)

mak aku cakap " eihh.. sudah besar pergi sendiri..mana boleh sesat..ramai orang juga tu yang mengundi first time sama2 dengan kau "..

Dalam hati huhuhuh.....

Petang tadi bawak kawan tersayang makan mee sup dengan bebola ayam..yummmm.....

kawan aku : " oi kau undi dekat mana?

aku : dekat sekolah lama kita lah

kawan aku : samalah...yeahhhh.....boleh pergi sama2

aku : hah....betul ? yeahhhh boleh la ni....


hehheh... nanti kalau tersalah tidak lah panik sangat....

"UNDILAH UNTUK KESEJAHTERAAN"


No comments:

Post a Comment

Thanx For DeComment..◕‿◕❤