Thursday, June 28, 2012

Swit Moment

Assalamualaikum


Malam ni buat pula entri psal swit moment.....tapi swit moment dgan kwn2 tym skolah dlu... tadi tgk2 album dkat laptop...terjumpa la pic ni.......
           


                    












Rindu dengan diorang ni... dulu time skolah awal -awal pgi tu klas pukul 7, aku selalu buat keja pukul 6setengah...last minit... tapi siap juga biarpun last minit.. tapi kalau kena subjek math...bencinya... x suka dengan math...sbb aku x suka counting2...tambah2 lgi cikgu dia garang...kalau dia cek buku smua org..muka dia...
kalu dia mgajar dekat dpan...aku mesti ejek dia ...nakalnya time tu.....


garang...tapi sekarang... rindu dgan cikgu tu...tua da... hikhik...asal jmpa dan kwan2... mesti cerita psal cikgu tu..rindu tersangat time skolah dlu... tu lah.. dulu time skolah....


fikiran aku time skolah : 'Ish..malasnya pegi skolah hari2, hari2
bangun pagi...


Fikiran aku sekarang : 'Rindunya balik skolah macam dulu'
ala bukan mnyesal..tapi baru terfikir balik.


miss them

1 comment:

Thanx For DeComment..◕‿◕❤