Thursday, June 28, 2012

Dont Judge me with ur eyes...

Salam suma,... 


Cerita sikit pagi nie...  tadi aku pg beli sarapan pakai sluar tido kartun2 ngan baju t-shirt tambah g selipar crocs reben2 pink, jalan2 beli nasi lemak ngan kuih pastu balik la...terjumpa dengan dua budak lelaki...dorang pegi skolah... 


budak lelaki : wei...ko skip skolah ya...?
aku: hah? ( buat muka hairan)
budak lelaki: sekolah lah....
aku: senyum ja trus aku jalan.... budak tu hairan juga... ehehehe.... 'wei budak..aku ni dah 22 thun la... mana sekolah lg'... msti dia tengok cara aku berpakaian , sebab tu dia ingt aku budak skolah lgi.. dh lah anak buah aku semua panggil aku kakak.... huh...kurang asam btul... ku nak juga dpat title 'aunty'
( modern ckit).... 







ni lah susah
kalau awet muda ni ...hahakz...(perasan kejap untuk 1 saat ja)

No comments:

Post a Comment

Thanx For DeComment..◕‿◕❤