Wednesday, January 11, 2017

REVIEW : Moisturizer Gel By Ulfaa Beauty

Assalammualaikum....hai semuaaaa... lama tak update blog,kali ni baru lah dapat update blog..kesibukan dengan study. So hari ni aku nak review tentang Moisturizer Gel yang di REKOMENKAN oleh classmate aku Aisyah.So aku try la dalam masa dua minggu perubahan dekat kulit muka aku pori - pori mengecil,muka rasa lembap,segar and aku suka apply sebelum nak pakai mekap..rasa glowing sikit tak nampak kering kulit muka ..Mesti ada yang dah cuba kan ? Antara banyak - banyak produk yang aku beli , produk by Ulfaa Beauty ni paling best sekali sebab apa? oke jom kita tengok antara kebaikan Moisturizer Gel ni.



  • Mengurangkan masalah kulit kering 
  • Menhilangkan kulit kusam 
  • Mengurangkan eyebag bawah mata 
  • Melembap dan menganjalkan kulit wajah 
  • Mengecilkan liang pori yang terbuka 
  • Memudarkan parut jerawat 
  • Menghilangkan garis halus bawah mata 
  • Mengurangkan masalah kulit yang berminyak 
  • Merawat eczema 
  • Merawat ruam kulit bayi





Tekstur yang lembut dan cepat menyerap pada kulit. NATURAL 95%  EXTRAK TIMUN.Sesuai untuk seisi keluarga dan boleh di bawa ke mana - mana sahaja. Boleh juga di gunakan sebagai pelembap untuk mekap. lagi tahan lama mekap .  Satu botol banyak benefit dia jimat oke.. aku pakai satu botol ni nak sebulan lebih dah sebab aku pakai time pagi dan malam je ..Apply sikit - sikit ,nak banyak pon boleh, Lagi sedap dipakai bila simpan kat dalam peti sejuk. Rasa sejuk kat kulit muka. So aku highly rekomen kat korang.  Sesiapa nak cuba boleh beli dekat sini : 

FACEBOOKChokie.Store
                                                   INSTAGRAM : Chokie.Store       


No comments:

Post a Comment

Thanx For DeComment..◕‿◕❤