Thursday, December 04, 2014

Travel : USS

Assalammualaikum semuaaaaa..... sekarang ni musim cuti mesti ramai ad a tempat yang dirancang untuk pergi kan...? Aku pun tidak ketinggalan mahu bercuti and my next trip baru - baru ni aku pergi Universal Studio Singapore.. taman tema idaman ku selama ini tercapai juga nak pergi ...kihkih.... alhamdulillah sampai dekat sana aku rasa aku muda 10 tahun dari umur asal. Apa tidaknya...  permainannya semua ada. Jom usha gambar... hehehe...









Lepas ja taking picture..selfie2...kami gerak ke UNIVERSAL STUDIO SINGAPORE .. Here we go.....




 SHREK





Betul - betul aku rasa macam dekat fairytale. Feeling2 jadi princess..








THE MUMMY



Dalam zon ni ada permainan roller coaster tapi bertemankan macam dalam filem The Mummy. Hilang semangat jiwa raga ku disebabkan roller coaster dia yang terlalu laju yang buat kepala aku pening tapi memang best. Dekat taman tema ni banyak sangat roller coaster sampai semua sekali aku naik dalam sehari  disebabkan tu ja peluang yang ada. Dengan tidak sedar diri yang aku ni jenis gayat tetap juga nak naik roller coaster yang tinggi tu.  



Banyak lagi tempat yang pergi, ada dua tempat.. zon Transformer. Zon Transformer tu memang best sebab ada 6D eikk kalau tidak silap..aku lupa2 ingat . Masa tu aku ngan kazen aku yang over menjerit sampai nak terkeluar anak tekak sebab man tidaknya keadaan 6D Transfomer tu betul - betul macam real. Sambil - sambil menunggu turn.. ni ja sempat aku ambik gambar .. nanti bila masuk dekat dalam 6D tu kamera phone x boleh bawa,






At least jumpa jua Bumblebee... hehheh.. Zon Madagascar pula tidaklah se ektrim The Mummy dengan Transformer. Soft ja keadaannya .. sebab naik bot masuk dalam gua adalah macam - macam dekat dalam tu ada yang badak..singa.. zirafah  aku lupa nama diorang heheh... 







Zon Jurassic Park pula kurang sikit la sebab permainan dia x best sangat. Macam- macam yang terjadi dalm masa sehari . Hilang tension aku tapi rasa kepala aku berat sebab naik roller coaster sampai 4 kali dalam sehari . Apapun ni the best vacation ever untuk tahun ni..tahun depan merancang nak pergi tempat yang lebih ekstrim..In shaa Allah.


 Love u minion.. :) 
Minion : Love u too ;)

















No comments:

Post a Comment

Thanx For DeComment..◕‿◕❤