Sunday, November 17, 2013

Jom Deco Bilik ...

Assalamualaikum..

Kemalaman macam ni baru lah sibuk update blog dengan mata mengantok.. mata ja mengantok, tangan rajin sangat.. guess what ?? aku tengok Highland Tower.. ingat kan x seram, sekali tengok dengan buat muka cool.. terkejut habis dengan sound effect..apa tidaknya terkejut macam orang gila.. pasang movie siap dengan speaker plus sound kuat..hah ambik kau..hahha.. tu la berani sangat haku...
   Then.. lepas ja tengok movie, aku barulah teringat mahu upload aktiviti menghias bilik.. datang kerajinan disitu... haha.. Jom tengok2..



Tongkang pecah..habis bilik aku penuh dengan harta karun... update buang semua barang lama.. terjumpa pula balik hadiah si dia  bagi sewaktu dulu..... aku buang juga ... sungguh kejam aku.. baru lah lena sikit tido daripada ingat balik.




Tempat brooch yang super express..aku ni jenis kelam kabut.. barang depan mata pun susah cari..padahal dekat depan mata ja pun.. sini lah aku letak brooch aku.. sumber inspirasi dari blogger..aku lupa .. hehe...akhirnya ad jalan penyelesaian tuk simoan brooch kesayangan aku..



                                                                         Before




                                                                           
                                                                    After




Meja solek aku..  ni lah tempat aku bercantik..  family ft kawan suma cakap bilik aku macam baby la.. macam budak ... memang nampa childish...even umur sudah 23 Tahun... aku bagitahu dorang yupp memang macam bilik budak - budak ft bilik baby.. tapi bilik aku bole buat orang semua awet muda.. x percaya ? hehhe.. bila aku masuk ja bilik aku.. aku rasa umur aku 19 tahun.. tapi bila kuar ja dari bilik... jadi 23 tahun... sebab karakter childish aku cuma dalam bilik..tempat aku lepak2... tengok movie.. tido.. makan.. minum... semualah.. menangis putus cinta... hehheh.... bila kuar ja dari bilik bertukar lah jadi gadis matang yang kuat .. tabah.. ececeh...lebih - lebih aku ni... hehhe... 

Mata start sleepy... ni ja aku nak kongsi..deco bilik yang x seberapa.. cuma hilangkan lemak ft bosan x ada kerja nak buat.. deco bilik...


Deco2 bersama saya..Nur Hidayah :)

Nite..to be continued....  PEACE 

No comments:

Post a Comment

Thanx For DeComment..◕‿◕❤