Saturday, May 04, 2013

First time............

Assalamualaikum...........

Fuhhh..tadi baru aku habis mengundi  tadi, pergi dengan kawan tersayang.Banyak orang betul tadi. Sudahlah ramai orang .. kena bebaris panjang ambik no.. huhuh.. no 7 untuk orang muda ja..aka baru irst time mengundi... sampai ja dekat kaunter mengundi tadi , kuku kena cat.. huh..


Kejadian :


Uncle yang catkan kuku : cat cantik2 ni ok ? + senyum ( sambil cat tangan aku )

Aku : senyum ( tengok kuku pastu tengok uncle tu )

uncle yang catkan kuku : siap sudah ( senyum)

aku : senyum,.... dalam hati ( arghhh..... kuku aku x rata...comottt......)


demand betul aku ni .. ingat pergi kedai salon buat manicure ?

Balik dari mengundi.... mcm mn mahu sembahyang macam ni.. sampai ja dekat rumah... mama kata guna pencuci pinggan gosok pakai span.. tapi oklah tidak lah tebal mcm tadi...comot.......




No comments:

Post a Comment

Thanx For DeComment..◕‿◕❤