Saturday, April 20, 2013

Sweet 23....

Assalamualaikum


Tidak sedar umur meningkat ke 23 tahun sudah...huh...tahap kematangan meningkat juga tapi still aku tidak boleh tinggalkan beberapa perkara zaman kanak - kanak aku :

1.Main Game 
2. Tengok cerita kartun semua sekali tapi favorite konpem > doraemon
3. Bantal peluk bucukkk....

Ni lah susah sangat nanti kahwin pun masih juga dengan dengan perangai budak-budak heheh...

Ahad lepas roommate aku hadiahkan kek.. Dapat ja kek ni 



Rasa terharu bab ni kali pertama aku sambut birthday dengan roommate.. biar pun kecil kek tu yang penting coklat....



sikit - sikit ja aku makan time tu ..simpan untuk esok..Last2 keesokannya disebabkan dari pagi sampai tengah hari aku busy dengan semester 6 yang buat pembentangan tu, tertinggal lah kek tu atas meja..tidak sempat aku makan... petang tu aku blik ke asrama tengok kek tu .. sekali angkat , terjatuh.. topping yang ada hirisan coklat tu terjatuh ...rasa mahu menjerit ja tapi apa boleh buat....tiada rezeki nasib sudah rasa kek tu. Tu lah tu x makan terus sampai habis..start masuk umur 23 tahun ni terasa muda kembali 
( hikhihk...perasan) . Next mission..struggle for final exam law ft account...oki doki...

2 comments:

Thanx For DeComment..◕‿◕❤