Friday, December 21, 2012

Ini asrama kah atau rumah?

Salam Readers semua... 


Kesibukan betul menjak menjak ni...uhuhuh...daftar itu ini..tadi baru ja balik dari asrama...lamanya tidak online....,  Bilik ni pun aku malas betul, akhirnya terbawa juga almari aku dekat rumah tu.. siapa kata tidak boleh bawa almari? aku lah tu pecah rekod budak pompuan pertama kali dalam sejarah politeknik, pelajar bawa almari masuk dalam bilik asrama...haha..ini baru lah macam rumah ..home sweet home..aku peduli apa..janji ada almari... almari pun belum kena hantar..harap- harap cuti ni siap lah diorang pasang almari baru...







Ni lah bilik asrama aku yang berselerak..baru satu hari ada kelas... sudah berselerak gara -gara kelam kabut pergi kelas... hehe...



     
 Snap2 pic peace ^.^


Chayokz chyokz tuk this semester..ada killer subject ( Account + Law)

1 comment:

  1. Fiqah pun suka buat hostel macam rumah..memang slalu dah bawak rak tingkat2, and ampaian..rse mcm x lengkap je klau x bawak bnde2 wajib tu..heeee

    ReplyDelete

Thanx For DeComment..◕‿◕❤