Friday, December 28, 2012

He's going back to Uitm Perak....

Asslamualaikum Readers....


Mata jadi panda...jari masih lagi tekan butang menaip... tidak dapat tidur..arghhhh...tension. Esok adik kesayangan aku akan balik ke Perak..Sempat lagi dia suruh aku buat assignment dia, lukisan pula tu, ntah apa benda aku lukis garisan dekat peta dia tu...dia ambik kos perancangan bandar, aku ni pelancongan...eiyaaa...nasib tadi assignment dia aku dapat buat, kalau tidak terpaksa dia lukis balik. Wahhhhaha.....uhuhuhu..... tinggal aku , ayah..dan mak dekat rumah..sunyi lagi...... Nanti kalau aku lagi masuk asrama...tinggallah mak dekat rumah dengan dua bodyguard aku tu...mahu tahu  siapa???
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-







kucing aku,...ngeheheheh.... atas tu nama dia umuk ..aku panggil dia umuk sebab dia gemok... hihihi....
bawah ni nama dia Tomy... sebab dia ada 1 tompok hitam... Tompok = Tomy...... dua ekor ni lah yang selalu jaga mak aku dekat rumah bila aku dengan adik aku masuk asrama...ayah aku kerja...

Mahu buat macam  mana... study tu penting..hihihih... lagi pun kalau kami dekat rumah bergaduh ja kerja..... apa ku dapat dia mesti dapat...macam kembr padahal.. bukan...ngehehhe... dia lelaki aku pompuan..sepasang..ooo anak mak ......last2 mencari juga dekat dia bila dia masuk asrama..
Hurm...... cepatlah habis belajar....

5 comments:

  1. saya pun nak jadi panda juga :)

    btw , kucing tu comel :)

    ReplyDelete
  2. ohh..uitm perak ke..hehe..sama dengan saya lah. part berapa. betul lah kalau dah ada dekat rumah, asyik nak bergaduh je kerjanya, bila tak ada jadi rindu.

    ReplyDelete
  3. saye pon bharap dpt cepat habis blaja

    ReplyDelete

Thanx For DeComment..◕‿◕❤