Wednesday, November 14, 2012

Contest: Saya Sayang Kamoo Sahabat'

The Diary of Didiey



Assalamualaikum semua... ni lah kawan - kawan aku...aku ikut contest ni aku letak pic diorang..tiba-tiba rasa rindu bila ingat balik bila masa sekolah menengah dulu... asal ja matapelajaran matematik..mesti tiru-tiru buku kawan... kalau ada gosip...hah..situ lah ...semua otak satu kepala..gila ( bukan gila macam orang gila)...pergi shopping sama-sama...best sangat-sangat...ada juga time nakal-nakal dulu kami lari dari kelas agama ..heheh..ala..budak-budak time tu...esoknya semua kena bawa meja kerusi duduk dekat luar kelas....kami tidak sedih pun..ketawa adalah...bila jumpa balik...semuanya sudah matang.... tapi sekarang ni semua ada haluan masing - masing.. nampak x yang pakai cermin mata yang duduk dekat atas tu? dia sudah berkahwin .. tinggal kami orang yang masih bertunggu - tungguan...ngehehe..... Well...gonna see them tahun depan ada reunion...'Love u alls'....



6 comments:

  1. tq join n good luck :)

    nnt sy dtg blk utk evaluation ye =)

    ReplyDelete
  2. good luck dear
    semoga persahabatan korang berkekalan..
    saya nak follow sini, tapi friend connect setting tu problem..
    member2 saya pulak gila gila, xlarat dibuatnya..hahaha
    http://sayacikamal.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html

    ReplyDelete
  3. singgah baca entri., jemput singgah ke blog juga
    http://leyacasandra.blogspot.com/2012/11/lagenda-budak-setan-2-katerina.html

    ReplyDelete
  4. singgah baca entri., jemput singgah ke blog juga
    http://leyacasandra.blogspot.com/2012/11/lagenda-budak-setan-2-katerina.html

    ReplyDelete
  5. Follow sini...jemput ke blog sy pula

    ReplyDelete

Thanx For DeComment..◕‿◕❤