Tuesday, November 27, 2012

Ishh...Napalah Hari ini

Assalamualaikum semua... panas betul cuaca hari ini.. tadi hujan terus terusan,  memang terasa panas hari ini, sekarang sejuk sikit sebab baru habis hujan turun tadi. Tadi ada staf baru..Jiji nama dia.. hah rupanya dia Model..Ngahahha... gila betul...patutulah tinggi semacam... Tidak pula famous, Mungkin model sambilan. Bos suruh aku bawa dia pergi berjalan - jalan. entah apa lah aku cakap tadi, semuanya tersasul , mungkin buat pertama kalinya aku yang amat pemalu ini ( hehehe..perasan malu - malu kucing pula) ..apa tidaknya..bercakap dengan dia pun tidak tengok mata dia...hahha.... kalau depan kawan-kawan aku tidak pula aku tahu malu, memang ni kan first time Tapi apa yang penting,aku sudah buat interpretasi yang terbaik,  ...Agak kurang asam kawan-kawan aku cakap nanti aku pula yang dapat staf baru tu ( kira mengorat lah.) Gila apa...manalah tahu dia ada girlfriend..huh..jauhkan ....  Sekarang yang penting habiskan belajar dulu. " Jodoh Ditangan Tuhan"

Bak kata pepatah " Jangan Hati Saya, Curi Hati Wali saya dulu "

Okelah.. nanti baru update lagi... ni time bosan-bosan duduk jaga registration..memang boring betul....apa pun..kena juga jadi yang terbaik...Daaaaa

3 comments:

Thanx For DeComment..◕‿◕❤