Wednesday, June 27, 2012

I dont want to miss My Childhood Tym

Napa lah aku ltak tajuk entri mcm tu.. ni dia... huh.. xmo tnggalkn zman knak2.. Blog aku pun mcm budak2... tapi aku suka...colourful... nampak segar ckit mata aku memandangnya.. ya memang umur aku 22 tahun..ala... sayangnya tinggal zaman kanak2..aku x pduli.. yg pnting happy.. hahah... to be honestly...dari darjah sampai skarang aku  masih tgk doraemon... comel sgt dia tu ...suka sgt mkn dorayki..kn bgus kalau aku ada dorimon 1 ja dkat rumah...snang ckit...( jadi mcm  nobita ) Cian dorimon... aKU suka dia pun sbb dia kucing... eeikk.. tiba2 pla aku pnjang gosip nie... hmm..mcm mna lah kalau kwin nanti...x pasal2 pelamin pun mcm budak2... mesti cute kalau pelamin tu cuma tema mcam charlie n chocolate factory... sumanya ada manis2 skeliling... sambil2 duduk dkat plamin ble mkn coklat...bunga yang aku pgang tu ganti guna gula2 lilipop yg bsar..yummy... sedapnya... hahaha..kalau jadi mcm ni realiti...bukan kwin namanya tu.... tapi kalau tjadi suatu hari ... ap salahnya? hehe..Amin...Manjang betul imaginasi aku mlm ni... huh...bukan slalu...

No comments:

Post a Comment

Thanx For DeComment..◕‿◕❤