Thursday, June 28, 2012

Foot mask Nuryummy

Salam..


Dua bulan cuti ni sblm pegi praktikal nanti ,  duduk dekat rumah BER-spa..... mahu pegi spa sayang pula duit... simpan lg bagus....buat natural sndri jimat lg...hri ni aku kongsi foot msk buatan sndri...balik2 face mask, hari ni hari foot mask pula...  Mari kita buat foot mask.... jom2...












Ni yang aku guna untuk foot mask.. hehhehe.... nsib bek ada mr google. Aku guna suma bahan ni sbab semulajadi... mcm yg kita thu tomato tu cantikkan kulit, timun tu pulak penyejuk... so...
aku gabungkan timun ngan tomato campurkan bersama... bila sebati ... letak dkat kaki... lumur la...selalunya aku blenderkan dulu..air tu ckit ja...letak ja brapa bnyk tomato ngan timun. Cukup la 2 tomato 1 timun....kaki ada dua ja kn?? hehehe... biarkan 15minit..pastu cuci..lap ngan tuala.. pastu sapu lah minyak ap2 ka..losyen plembap ka...aku guna oil shurah tu ja..coz ada minyak zaitun. 

Note : nothing is impossible for beauty... ;-)

No comments:

Post a Comment

Thanx For DeComment..◕‿◕❤