Tuesday, October 08, 2013

When dreams come true :)

Assalammualaikum....


Finally... Impian jadi nyata.... setelah sebulan berhabis habisan menurunkan berat badan.. resultnya....



Pic sebelah tu masa hari raya 2011... hah tu la aku sehinggalah sebulan yang lalu.. badan aku macam tu ja statik... diet pun payah... tapi bila kawan2 aku syorkan Figure Up ni.. memang berkesan... semua baju aku longgar boleh muat ..pakai balik dengan senyuman lebar... ngehehhe....




Pipi chubby aku pun hilang.... owwww..... akhirnya... Usaha tangga kejayaan... even ubat ni boleh makan tanpa jogging tapi kalau buat senaman dalam satu pakej boleh dapat hasil lagi baik...masa aku ambik ubat ni , aku masih dalam progress training fitness dengan satu kelas sebab kita orang ada ekspedisi naik Gunung... bila jogging plus swimming.. masuk gym sebulan sebelum naik gunung... turunlah kilo tu.... Hormon  pun stabil bila makan pil Figure Up ni... Sekarang tidak payah risau cari baju.... Ni pun baru sebotol aku makan... lepas ni  take botol yang kedua lagi...  hehhe... 

I already did it.... u ??? :) 




5 comments:

  1. xnk kurus...nk kempiskan peyut je..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau untuk perut... try minum air limau kasturi... insyaallah.. saya ada jugam air kasturi tapi tu lah malas hehheh menunggu kerajinan baru lah dapat buat.. :)

      Delete
  2. Salam perkenalan...

    Tertarik dengan entri ni.. Pls pm harga.... nk cerita sekali how the medicine effect your body... :)

    Tq...

    email : diana_comel@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. OMG seriously? you look so beautiful now :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq aina... berusaha kan turun berat badan... Alhamdulillah... hilang juga lemak2 .. :D...

      Delete

Thanx For DeComment..◕‿◕❤