Monday, October 28, 2013

Kesempatan.....

Assalammualaikum... heloo readers...  lama aku x update blog kesayangan ni...Kebizian dengan exam Sales Marketing... memang betul2 soalan killer... last minit aku study.. sikit ja aku baca lepas tu start packing barang. Memang kerja gila bila aku  x study ... entahlah memang aura last semester ...  Sakit mata aku membaca.. mana lagi dengan hasutan Running Man... arrghhh..sabar hati sabar... cuti berhabisan lah aku dapat tengok... hurmm....tadi masa aku jalan2.. aku adalah terserempak dengan makcik dengan seorang budak pompuan kecil... mak dia suruh budak lelaki tu balik tapi budak tu cakap " Mak baliklah dulu". Kesian mak dia menunggu anak lelaki dia tu balik..anak dia masuk balik dekat cyber sambung main game.. sebab tempat tu budak-budak selalu main dota. Kesian mak dia sanggup tunggu anak dia... aku sedih sangat -sangat dengan perangai anak dia yang tidak tahu menghargai mak dia... budak tu dalam lingkungan 15 tahun...sanggup mak dia datang jemput dia balik tapi dia boleh terus masuk ja dalam cyber game tu... inilah budak2 sekarang ni... wahai adik2 jagalah hati ibu sementara dia masih ada....

oki doki.... to be continued..

No comments:

Post a Comment

Thanx For DeComment..◕‿◕❤