Saturday, July 21, 2012

Keciannya Ayah



Malang betul hari ini, tadi pagi bangun tidur buka cermin sliding, tercabutlah pula... pasang balik pun tidak dapat pula berkali kali cuba... ish...geramnya tidak dapat pasang... mahu marah tapi tidak boleh kan puasa..tidak baik, terpaksa la bersabar pasang cermin tu..MyEm0.Com 
MyEm0.Com fikir2 kejap macam mana mahu pasang balik cermin tu, dengan idea ntah datang dari mana, aku pergi tutup dengan langsir , heheh.. gara2 tidak mahu ayah membebel. Lepas ja tutup , aku terus pergi dapur, hah dekat situ lagi lah satu hal, terjatuh lah pula sakit pinggang habis baldi dengan barang2 terjatuh ,

Ayah : Kenapa tu ?
Aku : Tiada apa2.. ( sambil pegang pinggang )

Aku cepat cepat bangun nanti ayah nampak nanti dia marah aku terjatuh sebab aku cuai.Dengan konfidennya aku berjalan depan ayah sampai ketawa2... aku tengok mama pun ketawa, rupa2nya mama pun ternampak aku jatuh tadi, heheeh 
MyEm0.Com.... ingat tadi tiada orang nampak.... terus mama bagitahu ayah yang cermin dekat bilik aku tu tercabut , kasar betul tangan aku , terus ayah pun naik masuk dalam bilik aku , dia tengok cermin yang tercabut tu, ayah betulkan, aku cuma berdiri dekat belakang ja tengok dari belakang sambil cakap dekat ayah " sory,tidak sengaja MyEm0.Com". Ayah diam ja x cakap apa2, pastu aku tengok jari ayah luka sebab terkena besi cermin tu, rasa mahu menangis time tu, tapi aku diam jaMyEm0.Com, lepas ja siap pasang cermin tu ,ayah cakap lain kali hati2 yea nanti cermin terjatuh nanti terkena . jangan kasar2 lagi k . aku mengangguk ja.. heheh nasib baik lah ayah tidak marah... yeahh... cermin dah siap repair tapi pinggang aku ja blum siap repair . sakit betul... kecian ayah time2 puasa dia penat2 betulkan balik cermin aku yang berat tu. Hari ini hari jadi ayah ....


'Happy Birthday Ayah, terima kasih sebab betulkan cermin tercabut tadi sampai berpeluh peluh...'

1 comment:

  1. kecian ayah .. kesian awak. hihi~
    selamat berpuasa dear :)

    ReplyDelete

Thanx For DeComment..◕‿◕❤